plugga? ja tack. eller nej.

Plugga. Så var det ja. No prov. Japp. Typ enormt no prov imorgon på celler, bakterier, virus osv.
Känns väl sååådäääär kul. Men sånt är livet. Snart sommarlov. Njuter av att att säga det -- sommarlov.
Jag och Hilma kollade på 'A nightmare on elm street' igår. Sjukt bra film, kan ju säga att jag fick mardrömmar, haha.
Resten av dagen tillbringas med biologi böcker. Men senare ska vi väl ner till mormor och käka tårta.
Och FINAL! I älskade 'Mästarnas mästare'. HEJA STENIS! Åh vad spännande. :)
Men nu får jag återgå till no'n.
Puss!
Grattis älskade mor på morsdag!


(Gammal bild? Jaa.)

Kommentarer
HildaDahren - Foto & Vardag

Jag är kusinbarn till programmledaren i Mästarnas Mästare! ^^

2011-05-29 12:29:13
URL: http://hildadahren.bloggplatsen.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0