Such a beautiful disaster.

Dålig uppdatering osv osv..

Men nu är jag back on track!


Dom senaste dagarna har vart blandade, vissa jobbiga, vissa underbara!

Idag har vart en sån där fantastisk dag med sol och bad!

Övernattade hos Linn inatt så jag kom hem vid 10, då for jag och mami och badade, sedan springtur och gräsklippning! Inget intressant..


Har inget att skirva om nu så, pusshej!



2 veckor.

Orsa

Hellyeah!

I övermorgon drar vi!



Lunchtime



Trerättersmiddag och film!

Just bjudit mina kära föräldrar på middag. 

Såhär såg menyn ut: 

Förrätt:

Fiberrikt tunnbröd med skagen, rom och gurka. 

Varmrätt:

Fläskfilé stekt i vitlök med mozarella, tomat och basilika topping, potatiskroketter och chutney.

Efterrätt:

Mango och valnöttschokladkaka med grädde och färska jordgubbar. 


Har tyvärr inga bilder. 


Mammas kommentar: 'Det godaste jag har ätit.'
Pappas kommentar: 'Jag avundas din framtida pojkvän!'


Haha, så har min kväll sett ut. 

Nu ska jag, mor och far slå oss ner i soffan och kolla på 'The blind side'. Spännande!


Ha en underbar kväll! Kram!

People will be people, always.

Haha, städar ur min garderob.

2 proppfulla soppåsar med kläder åkte ut. 

Men ändå ser det ut som att det är lika mycket kläder...

Håller just nu på att lägga upp massa saker på blocket. 

--- 

Stockholm 12-13 juli. Ohyeah!

Who's up for some smoothies?

Gör just nu min favorit smoothie - Tropisk bris. 

Ananas, mango, apelsin och lime. :)
Googlebild

Springaaaa

Har nyss kommit in från en sköön springtur i regnet. Älskar att springa när det regnar, när det skvätter i ansiktet på en lite då och då liksom. :) 

Nu väntas en kväll som mest troligt spenderas med min ursnygga vän Linn! 

Ha en skön lördags kväll allesammans! Puss!
Linn

Keep on dreaming

Jag och Linn ÄR smartare än en femteklassare. Japp.


Göörtråkigt väder idag så det blir film och frågesporter! :) Mysigt! 



easy A

riktigt rolig film faktiskt!

I'll just stare out my window

Åker ner mot byn igen för att inhandla chokladpudding.

Nyss ätit underbart god Tacokyckling med färsk tagliatelle, nybakad baguette och soltorkade tomater & fetaost sås.
Mästerkock - Hell yes!

Will we ever say the words we're feeling?

Osminkad och redo för att gå på ICA - Hell yeah!



Designen

Fick en fråga om min nya design.

Sv: Jag har tagit mallarna från en hemsida, men alla bilder på den, headern osv har jag gjort själv.

Kram!



Keep holding on

Ja, då kör vi!

Idag, ska nämligen jag och Linn vara barnvakt åt mitt monster till syster i ETT DYGN. Galet!

Men det ska väl gåå braa osv osv..

Så snart bär det av mot ICA för att handla och sedan städa.

MEN eftersom att vi är såå duktiga så får vi en stockholmsresa inkl. grönan som tack! Låter bra det!


Movie time

Dags för film! 

Jag är ju så töntig att jag både gillar glee och älskar Disney-filmer!
När man är sjuk - Att bara ligga hemma och kolla på Camp Rock, High School Musical, Projekt Prinsessa, Hannah Montana the Movie osv. 

Så myysiga!


Nu ska jag se en som jag faktiskt inte sett förut så det blir spännande... 
Trevlig kväll på er allihopa!

Kraam!

Just like a model

Mamma kom hem med en rolig liten nyhet idag. 

Den 9 juli ska jag och mami åka till Hudik och leka modeller på 'Modell för en dag'

Vilket går ut på att bli sminkade, fixade och fotade. Galet kul! 


Har sett lite bilder som fotografen knäppt och de verkar väldigt duktiga!


Trevlig kväll!

Those were the best days of my life

Sitter här och utrustar nya datorn med program, ska snart ladda ner lite filmer så jag kan mysa ner mig i sängen om ett par timmar. 

Måste säga att jag älskar tangetbordet. Det är ett sådant som på Apple-datorer. :)
Har tyvärr inga bilder ännu så ni för nöja er med ett inlägg bara. 

Puss!

...

Det låg ett stort paket i pappas bil.

Vad kan detta vara..?

Men titta...
...
!!!

Oskar Linnros 7/7

Han är såhär... ruggigt snygg!

photoshoot


Glee geek.

Ja, jag är en sådan. Jag ÄLSKAR Glee! Det är enligt mig det bästa programmet som någonsin uppfunnits!
Jag älskar hur de gör låtarna och vilka otroligt duktiga sångare och skådisar de är!

Lista på låtar ni MÅSTE lyssna på: 

And I am telling you - Glee cast version.
Jar of hearts - Glee cast version.
Need you now - Glee cast version. 
Get it right - Glee cast verion.
Loser like me - Glee cast version. 

Jag saknar er!

I said it cause I CAN!

Jag ska titta på film hela natten.
Jag ska inte sova ett dugg.
Jag ska sova tills mitt på dagen.
Jag tycker det där blev fel. Dubbelmoral liksom.
Jag ska äta brunch 13.00
Jag ska slappa i soffan.


Jag ska göra det för att jag KAN!
JAG HAR SOMMARLOOOOV!





Ny dator!

Hejsvejs!

Är lite glad, har precis fått en ny dator i examenspresent av mina kära föräldrar!
En sådan:
(Den är inte så tjock som den ser ut, och den är rooosa!) 

Sedan så har jag också bokat in Orsa nästa tors-sön med Systrarna Söderberg! Mysigt värre!

Ha en underbar kväll allesammans!

.... e_e

Patricia Awesomeness.

Ohyeah. Jag får blögga hänne. Brare.  Det enda ni behöver veta om mig är att jag är allmänt Awesome. Alla vet det. Ja. 
Idag lärde jag Jenniiiiiiiiiifer, att det finns en serie figur i Spider-Man som heter Freak. Han är också Awesome. Cool. Skit kål. Nemen, cool. e__e
Hejdå. 
~ Patricia Awesomeness.

LALALALA SOMMAR!

Jag har sommarlov och kvällen spenderas med Patricia Pattis.

Snart kommer ett gästinlägg från henne. 

HEJDÅ.

sommarlov!

bara skolavslutning kvar nu.
sen..

SOOOOOOMMMMMMMAAAAAAAARRRLOOOOOOOOOOOOOOVVVVV!!


planerat för sommaren:
stockholm med linn
oskar linnros konsert
persmässan
åre
spanien 

m.m. 

ser ganska bra ut ändå. :)

Lalalalala.

Titta vad som ramlade ner i postlådan idag! Tjiho!
Nu väntar jag på detta:
Nu kryper jag ner i min nybäddade fluffiga underbara säng och kollar på film. 
På onsdag är det sommarlov! 

Kraaam!

a few pics from orbaden


Everything changes.

dålig uppdatering.


funderar på att skaffa mobilblogg faktiskt...

iallafall, frostkilen = mygg, regn och kyla.
helt värdelöst. 

så glaaad att jag äger ett badkar.

nu sitter jag här och kollar på den bästa filmen jag vet.
'Raise your voice'
Kan man göra nåt annat än att han älska honom ?!

dålig uppdatering

FROSTKILEN HERE WE COME.
Hejdå. :*

Orbaden

Ja, då var det dags. 
Imorgon bär det av till Orbaden för att fira mina fina morföräldrar på sin 50-åriga bröllopsdag. 

Jag tycker att Orbaden konferens och spa resturangen är otroooligt mysig och det är något jag starkt rekommenderar. 


Nu - Packa till frostkilen och sedan 90210.

Freaky.

Slängde ihop en design.
Hoppas den ser okej ut iallafall. 

Nu poppar jag mig en påse popcorn, tar min kokosloka och kollar på 90210.
Pusss!

Ny design... igen.

Hold on. 

Håller på med ännu en ny.
JAG !#)?@ blogg.se

Hemklickat


Min nya design

Yes! Äntligen syns den!

Tog ca 3 timmar och många personer att fråga innan den funkade.
Men nu!
Puh. :D
3 dagar till Frostkilen.

Ny desiiiigggnn!!

You heard me.

Last day of school

Sista 'seriösa' skoldagen med käraste klasskompiisarna..
hannis.


lottis.



hannis 2.



samuel.



jesper.


Och fotograf som jag är så är ju alla bilder fångade i precis rätt ögonblick.
ps: detta är bara dom jag hade foton på.
Puss !

running 'round leaving scars.

Nu - Skola.

If I could fly away to the moon and back.

For some damn reason I can't stop thinking about you, and those eyes.


halv gammal bild + tråkigt inlägg..

Grab a partner take it down.

*snyft* på att inte min ziperall kom igår.
men glädjer mig åt att det faktsikt bara en EN vecka tills jag sitter där i parken med klänning och lockigt hår, och kan skrika SOOOMMAAARRLLOOOVV!!
fast iofs så händer det en massa kul innan det också. På lördag far jag till Orbaden för att fira min mormor och morfars 50-åriga bröllopsdag.
Finaste stranden i Sverige, enligt mig.
Sedan på söndagen så bär det av med världens bästa 7B till Frostkilen.
Vi ska 'sova' där från sön-mån för på måndag har vi Klassens dag. 
Vilket innebär att vi ska 'leka' lite med våra mentorer osv.
Men det kommer vara kvällen som blir roligast, haha.
Vi ska grilla, mysa, skratta och ha kul. 
Ja, jag längtar.
Love it.
Nu - Skola.
Puss !


Draw...

sitter och ritar för fullt. en smakprov på mina ritningar ovan.
modellen - amanda lindh.

I can't take one more step, towards you.

Hej!
Sitter nu med Clara, nyss slutat. Varmt så jag dör. 30 (!!) grader ute. Fast det är MOLNINGT! Kvavt och jobbigt.
Men jag klagar inte. :)
Har inte så mycket att säga så jag skickar på lite bilder. ;)

You're gonna catch a cold, from the ice inside your soul.


dålig uppdatering..

ursäkta för dålig uppdatering.
Hej!
Har precis börjat tagga ner efter dagens smyckesparty. Otroligt roligt!
Massa fina smycken för mycket bra priser, bilder kommer när de har fallit ner i postlådan. :)
Imorgon - Skola. Men nu, en vecka kvar! (snart)
Känns mer än bra!
Tar nu lite citronpaj, sätter mig med fotbad och njuter.
Puss!

more photos from yesterday's shoot


Vackraste


Fotografering på G

Ska fota Linn nu. Wish me luck.
(gammal bild)

I'm original, cannot be replaced.

Några bilder från dagens skörd:
'

Say no more, get on the floor!

Hej bloggish.
Alltså är det bara jag som har problem att se statistiken? Snälla kommentera om ni också har det..
Sitter och gör mig redo för veckans andra photoshoot med Hilma, ska snart cykla och möta henne.
Sedan ska vi ha 'spa-night' med oljor, rökelser, ansiktsmasker osv. Mer än mys!
Ha en trevlig kväll allesammans, för det ska jag ha!

Dear sister, I love you.