märker du hur fort det går

åh. 4 'riktiga' skoldagar kvar. Så underbart!
yoga imorgon, ledig tor-mån, tisdag, onsdag, torsdag, fredag (slutar 12), klassens dag, städdag.
not that bad..
Klickade hem denna igår också:

I don't care 'bout anything but you

Sitter här med Hilma och ska väl snart ut i skogen och springa. :) 
Sen sticker vi till Ön och kollar på fotboll.
Morgon dagen tillbringas med Yoga. Haha.
Vi har nämligen elevens val på skolan såhär i slutspurten så då blir det Yoga för hela slanten. 
Aldrig provat förr så det blir intressant. :)
Puss!

She knows how to pose.


I will follow you

Tjatja, varit ute och knäppt kort med Jenna idag så jag slänger in ett par stycken. Puss! :)

mot mormor!

Tar en paus från pluggningen och far ner till mormor och käkar tårta. Låter bra i mina öron. :)

plugga? ja tack. eller nej.

Plugga. Så var det ja. No prov. Japp. Typ enormt no prov imorgon på celler, bakterier, virus osv.
Känns väl sååådäääär kul. Men sånt är livet. Snart sommarlov. Njuter av att att säga det -- sommarlov.
Jag och Hilma kollade på 'A nightmare on elm street' igår. Sjukt bra film, kan ju säga att jag fick mardrömmar, haha.
Resten av dagen tillbringas med biologi böcker. Men senare ska vi väl ner till mormor och käka tårta.
Och FINAL! I älskade 'Mästarnas mästare'. HEJA STENIS! Åh vad spännande. :)
Men nu får jag återgå till no'n.
Puss!
Grattis älskade mor på morsdag!


(Gammal bild? Jaa.)

Mot Knåda!

Hej! Ledsen för dålig uppdatering, men här kommer ett litet inlägg..
Ska snart dra mig mot Knåda och Hilma, blir myskväll med film där.
Precis fått reda på att det är 98 dagar kvar tills jag och mami drar till storstan och gör tjejmilen!
Som sagt så måste jag dra mig ner mot byn nu och träffa Hilma. Puss på er!
Bilden i bakgrunden på Marilyn är made by me ! Lite kul sådär. :)
Kram!

klockren bild plus färgat hår.

Tänkte bjuda på en bild av mitt nyfärgade hår.
Håret ser svart ut på bilden men det är det absolut inte! Det är brunrött.
Super nöjd!
Men här kommer iallafall en het hetaste bild på mig och hilma. :)

älskling

Nu blir det ett eller två avsnitt av älsklings serien 90210 och lite frukt till det.
Mysigt såhär på en onsdags kväll. ;)

sommarlov låter inte så dåligt.

åh jag vill ha sommarlov nu. helst nyss.
bara varma sommarkvällar vad härligt! :)
ska väl inte klaga, har ju haft några riktigt fina redan! :)
men iallafall så har jag fått tid hos en jättefin salong i bollnäs redan imorgon!
salong donna. super mysig salong! :)
såhär vill jag ha färgen:
såhär ser det ut nu:
kommer före och efter bilder imorgon :)
kram!

Kärlek

Idag, äntligen har mina efterlängtade vita converse kommit. Åh vad snygga dom är!
Iallafall så har jag bestämt mig för att detta inte bara kommer vara en fotoblogg utan även modeblogg.
Sitter och ringer runt till alla olika frisörer jag kan komma på nu för jag måste färga och klippa håret. Endast en månad sedan sist men håret slits så mycket med plattång. Ska färga hel ljusbrunt och klippa topparna bara.
Här kommer bilder på skorna så hörs vi mera sen. Puss!

Take those broken wings and learn to fly

Hej allesammans!
Tänkte starta en fotoblogg och se hur det funkar.
Jag, Jennifer älskar att fota och äger en Canon EOS 500D.
Jag fotar gärna porträtt, djur och natur.
Jag är 14 vårar och bor i Hälsingland.
Jag älskar även att resa och har två resor framför mig, till New York i mars 2012 och Gran Canaria september 2011.
En liten bild från dagens skörd kommer här. Vill ni veta mera så kommentera! :)